.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موگرینی: اگر تا چندین ساعت آینده تصمیم های مهم گرفته نشود، توافق حاصل نمی شود
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک ایرانی و ایتالیایی مذاکراتی سرد داشته باشند، گاهی اوقان گفتگوها تند می شود.

شمال نیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت ما هیچگاه به این اندازه به توافق نزدیک نشده بودیم و اکنون زمان اتخاذ تصمیم ها است.

به گزارش «انتخاب»، فدریکا موگرینی گفت: اکنون در برهه زمانی بسیار حساسی قرار داریم اکنون برهه ای حساس است زیرا ما متنهای بسیار مفصل و با جزییات زیادی بر روی میز داریم تیم های مذاکره کننده واقعا شبانه روز در حال کار و تلاش هستند. البته طی ماههای اخیر شرایط همین گونه است اما طی هفته های اخیر این تلاش به طور غیرقابل باوری در حال پیگیری است و اکنون ما با مسایل بسیار مهم سیاسی روبرو هستیم که باید درباره آنها تصمیم گیری شود در واقع اکنون زمان این تصمیم گیری ها است.

وی افزود: همانطور که می دانید در این برهه حساس زمانی من مسایلی که همچنان در حال مذاکره درباره آن هستیم را بیان نخواهم کرد. البته علاوه بر اینکه زمان از اهمیت زیادی برخوردار است بلکه به خاطر نقش من نیز است.

موگرینی اضافه کرد: نقش من حمایت و تسهیل فرایند مذاکرات و تلاش برای حصول اطمینان در این باره است که اگر قرار باشد که نتیجه ای حاصل شود و نتیجه خوب ممکن باشد به آن برسیم. با این حال همچنین می توانم به این مسئله اشاره کنم که گفتگوها برخی مواقع بسیار پرتنش می شود و این عادی است با این حال کار تیم های مذاکره کننده و وزرا بسیار سازنده است و منجر به متون بسیار مفصل شده است که نه تنها شامل جزییات فنی، بلکه شامل جزییات سیاسی نیز است.

وی تصریح کرد: ما اکنون تا آنجا که می توانستیم به نتیجه نزدیک شده ایم و هیچگاه تا این اندازه نزدیک به توافق نبوده ایم. فکر می کنم همه اکنون به شدت متعهد به مذاکرات هستند و می دانند که چه اهمیتی دارد و همچنان همانطور که دو وزیر شرکت کننده در مذاکرات گفتند، (کری و فابیوس) اکنون زمان اتخاذ تصمیم ها است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اگر تا ساعات اینده تصمیمات مهم اتخاذ نشود، توافق حاصل نمی شود.

وی اضافه کرد: شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک ایرانی و ایتالیایی مذاکراتی سرد داشته باشند، گاهی اوقان گفتگوها تند می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.